Παρασκευή, Μαΐου 15, 2020

Το μυστήριο της κλεμμένης συνταγής: μια δραστηριότητα επανάληψης στα κλάσματα


Επειδή αγαπήσατε το "Ποιος έκλεψε τα σοκολατένια αβγά" και επειδή κι εγώ λατρεύω τις υποθέσεις μυστηρίου σας έχω ακόμα ένα μαθηματικό μυστήριο, αυτή τη φορά για την Ε' Δημοτικού  και με στόχο την επανάληψη των κλασμάτων.

"Το μυστήριο της κλεμμένης μυστικής συνταγής" έχει την ίδια λογική με την προηγούμενη δραστηριότητα, δηλαδή κι εδώ οι μαθητές έχουν να λύσουν μια σειρά από μαθηματικούς "γρίφους", να ανακαλύψουν τα στοιχεία και απορρίπτοντας σταδιακά τους υπόπτους να φτάσουν στον ένοχο.

Ακόμα, ανακάλυψα μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για το πως θα μπορούσαμε να παρουσιάσουμε τέτοιου τύπου δραστηριότητες στα παιδιά, ώστε να κινήσουμε τον ενδιαφέρον τους από την αρχή. Μπορούμε λοιπόν να το κάνουμε με ένα εισαγωγικό βίντεο που θα τους παρουσιάζει την υπόθεση του μυστηρίου με έναν ελκυστικό τρόπο. Σας έχω εδώ ένα παράδειγμα, το οποίο βέβαια μπορείτε κι εσείς να χρησιμοποιήσετε:


Θα βρείτε τη δραστηριότητα εδώ!

8 σχόλια:

  1. Μπράβο Ιωάννα, πολύ καλή δραστηριότητα , οι μαθητές μου την καταχάρηκαν.
    Σε ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά! Χαίρομαι πολύ που τους άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικό!!!!! Ευφυέστατοοοοο!!! Υποκλίνομαι!Σας θαυμάζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ έξυπνο. Συγχαρητήρια!
    Ελπίζω να μου επιτρέπετε να το χρησιμοποιήσω στους δικούς μου μαθητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για την ιδέα και την εκτέλεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή