Κυριακή, Οκτωβρίου 18, 2020

Διδάσκοντας τα επίθετα: Εισαγωγή στον περιγραφικό λόγο

Φέτος αποφάσισα να ξεκινήσω τη διδασκαλία της παραγωγής γραπτού λόγου, και ειδικότερα της περιγραφής, αφιερώνοντας ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα στην εξοικείωση των μαθητών/τριων με τα επίθετα και τη χρήση τους. Κι αυτό γιατί είχα παρατηρήσει πως ενώ πάντοτε αναφερόμαστε στη χρήση των επιθέτων ως ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά μιας περιγραφής πολλοί/πολλές μαθητές/τριες δυσκολεύονται να τα εντάξουν στον γραπτό τους λόγο. Και είμαι σίγουρη πως και πολλοί/πολλές από εσάς θα έχετε γίνει μάρτυρες του αντίστοιχου φαινομένου! Πόσες φορές δε λέμε βάλτε επίθετα, επίθετα, επίθετα στην περιγραφή σας και παίρνοντας τα κείμενα των μαθητών/τριων τα επίθετα κατά κάποιο περίεργο τρόπο έχουν εξαφανιστεί;
 
Έτσι λοιπόν φέτος ξεκινήσαμε με διάφορες δραστηριότητες που αρχικά εστίαζαν στο να γνωρίσουν οι μαθητές/τριες καλύτερα τα επίθετα, τις κατηγορίες τους και συνώνυμα συχνά χρησιμοποιούμενων επιθέτων κι έπειτα σιγά σιγά μεταβήκαμε σε δραστηριότητες εστιασμένες στην περιγραφή. Και μπορώ να πω πως το κόλπο έπιασε, καθώς με μεγάλη μου χαρά παίρνοντας στα χέρια μου τις πρώτες περιγραφές των παιδιών είδα πως ναι, επιτέλους είχαν μπόλικα επίθετα!

Μπορείτε να βρείτε το πακέτο με τις δραστηριότητες για τη διδασκαλία των επιθέτων εδώ!

Αν χρειάζεστε βοήθεια για το Teachers Pay Teachers κάντε κλικ στην εικόνα:
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου